Mobiilivaihde kulkee mukanasi. Aina.

Siirrä puhelinvaihde mobiiliaikaan. Koko henkilöstösi on tavoitettavissa ajasta ja paikasta riippumatta.

TUTUSTUPYYDÄ TARJOUS

Helppokäyttöinen ja edullinen mobiilivaihde toimii kaikissa matkapuhelimissa. Voit liittää vaihdepalveluumme Android-, iOS- tai Windows -käyttöjärjestelmän matkapuhelimia sekä internetiin kytkettyjä SIP-pöytäpuhelimia. Käytössäsi voi olla minkä tahansa kotimaisen matkapuhelinoperaattorin liittymä.

Tarjoamme myös muita puheratkaisuja, kuten SIP-puheliittymiä ja MS Teams -integraatioita.

Perus- ja lisäominaisuudet

Contact Centerin ominaisuudet

  • Voit puhua, lähettää tekstiviestejä ja käyttää sähköpostia yhtä aikaa.
  • Hyödynnät chat-kanavaa.
  • Näet puheluiden kulun sekä kontaktihistorian.
  • Saat käyttöösi yrityksen sisäisen pikaviestikanavan.
  • Voit GPS-paikantaa mobiilikäyttäjät.
  • Voit tuoda asiakasrekisterisi Excel-muodossa ja helpottaa soittajan tunnistamista.
  • Voit tuoda henkilöstön metadataa puheluiden välittämisen helpottamiseksi.
  • Saat käyttöösi kattavan ja muokattavan raportoinnin.

Ryhmäkutsut

  • Mobiilipalveluvaihteeseemme voit luoda erilaisia kutsuryhmiä. Käyttäjät voivat kuulua useampaan ryhmään samanaikaisesti.
  • Voit kirjautua tai uloskirjautua mobiilivaihteesta muuttamalla omaa tilatietoasi.  
  • Voit valita eri tapoja puheluiden käsittelyyn: ryhmän soittomuoto voi olla säännönmukaisesti kiertävä, tasaisesti kiertävä, pisimpään vapaana ollut tai yhteissoitto.
  • Voit luoda jonotiedotteita. 
  • Näet soittajan numeron tai sen ryhmän numeron, johon puhelu on soitettu.

Käyttäjien tilatiedot

Tilatiedot helpottavat mobiilivaihteen kautta tulevien puheluiden ohjausta. Käyttäjät voivat valita viidestä tilatiedosta ja nähdä myös muiden tilatiedot. Tilatietoon voi liittää myös kirjautumisen yhteen ryhmäkutsuun. 

Jonotus- ja yötiedotteet

Halutessasi jonottavalle soittajalle voidaan toistaa jonotiedote tai -tiedotteita. Voit määrittää tilatiedotteet esimerkiksi ryhmäkohtaisesti. Puhelut ovat ohjattavissa yö- tai poikkeustiedotteisiin ajastuksella. Ennalta nauhoitetut wav- ja mp3-tiedotteet voi ottaa käyttöön kirjautumalla internetissä toimivaan hallintatyökaluun.

 

Puheluiden nauhoitus

Mobiili- ja palveluvaihteessamme on mahdollista käyttää puheluiden nauhoitusta. Nauhoitus on määritettävissä käyttäjäkohtaisesti mobiili- ja IP-puhelimille sekä SIP-pöytäpuhelimille. Nauhoitus tapahtuu automaattisesti puheluille, jotka on vastattu tai soitettu palveluvaihteeseen. Voit hallita nauhoitteita työpöytäsovelluksella tai kirjautumalla järjestelmään internetissä.

Sovellusintegraatiot


Microsoft Teams
Microsoft Dynamics

SIP-pöytäpuhelimet

Palveluvaihteeseen voidaan liittää SIP/TLS-protokollan mukaisia pöytäpuhelimia. SIP-pöytäpuhelimien käyttäminen edellyttää hyvälaatuista internetyhteyttä. Epäsymmetrisiä (ADSL) liittymiä emme suosittele käytettäväksi VoIP-puheluissa.

Takaisinsoittopyyntöjen käsittely

Käytössäsi on takaisinsoittopyyntöjen käsittelymahdollisuus. Voit ohjata puhelun takaisinsoittoviestiin, kun soittaja on jonottanut soittoryhmään esimerkiksi 30 sekunnin ajan. Takaisinsoittoviestissä voit kertoa, että puhelu on rekisteröity ja hänelle soitetaan takaisin. Kaikki soittoryhmän jäsenet voivat katsoa soittopyynnöt matkapuhelinkäyttöliittymän vastaamattomien puheluiden lokista. Puhelumerkintä poistuu listalta, kun takaisinsoitto on tehty.

Esimerkkipaketit