Häiriötiedotteet

Häiriöitä tietoliikenneyhteyksissä PK-seudulla (korjattu)

Pääkaupunkiseudulla on havaittu paikallisia verkkohäiriöitä 21.04.2021 klo 8:40 alkaen.

Selvittelemme vikaa ja tiedotamme asiasta lisää mahdollisimman pian.

Päivitys 9:20: Häiriö on yksittäisessä runkolaitteessa Espoon konesalissamme joka vaikuttaa Espoossa mm. Friisilän, Haukilahden sekä Perkkaan alueisiin ja Vantaalla Pakkalan lähialueisiin. Häiriö vaikuttaa myös osin Helsingissä Ruoholahden alueeseen. Asiantuntijamme on paikanpäällä korjaamassa ongelmaa.

Päivitys 9:55: Häiriö oli vikaantuneessa UPS varavirtajärjestelmässä. Sähkönsyöttö on saatu nyt korjattua ja yhteydet ovat palautuneet.

Mikäli yhteydet eivät ala toimimaan itsestään suosittelemme käynnistämään ensin tietokoneen ja tarvittaessa sen jälkeen muut verkkolaitteet uudestaan.

Tarvittaessa voitte soittaa tekniseen asiakastukeemme 020 7345 753 tai laittaa sähköpostia support@s1networks.fi.

Pahoittelemme mahdollisista katkoksista aiheutunutta häiriötä!

Häiriö tietoliikenneyhteyksissä Herttoniemessä (korjattu)

Helsingin Herttoniemessä on alkanut 18.02.2021 klo 10:08 verkkohäiriö, joka vaikuttaa joihinkin lähialueen yhteyksiin.

Selvittelemme vikaa.

Päivitys 10:30: Helenillä on Itä-Helsingin alueella laajempi sähkökatko, joka on aiheuttanut häiriön. Helen korjaa vikaa.

Päivitys 13:30: Helenin ongelmat on saatu korjattua mutta sähkönsyötön häiriö on rikkonut paikallisen runkolaitteen. Asentaja on matkalla varalaitteen kanssa korjaamaan ongelmaa.

Päivitys 14:45: Yhteydet on saatu palautettua.

Mikäli palveluissa on edelleen ongelmia, suosittelemme käynnistämään lähiverkon laitteet uudestaan. Mikäli tämä ei auta, voitte olla yhteydessä tekniseen asiakastukeemme – puh. 020 7345 753 tai support@s1networks.fi.

Pahoittelemme katkoksesta aiheutunutta häiriötä.

Häiriö tietoliikenneyhteyksissä Herttoniemessä (korjattu)

Helsingin Herttoniemessä on alkanut 30.12.2020 klo 13:34 verkkohäiriö, joka vaikuttaa joihinkin lähialueen yhteyksiin.

Selvittelemme vikaa.

Päivitys klo 13:55: Vika on rajattu runkoyhteyteen. Tarkempi selvitys ja korjaustyöt ovat käynnissä runkoverkko-operaattorimme puolella.

Päivitys klo 14:49: Vika on saatu korjattua ja yhteydet ovat palautuneet.

Mikäli ongelma jatkuu, käynnistäkää lähiverkon laitteet uudestaan. Voitte myös olla yhteydessä tekniseen asiakastukeemme, 020 7345 753 tai support@s1networks.fi

Pahoittelemme häiriötä ja toivotamme hyvää vuodenvaihdetta!

Häiriöitä tietoliikenneyhteyksissä (korjattu)

Helsingin Pasilassa on paikallinen verkkohäiriö, joka vaikuttaa osaan Pasilan lähialueen sekä myös muutamien muiden kiinteistöjen yhteyksiin.

Häiriö on alkanut 29.12.2020 klo 13:57. Korjaustyöt ovat käynnissä ja yhteydet palautuvat tämän päivän aikana.

Päivitys klo 17:45: Vika on saatu korjattua ja yhteydet ovat palautuneet.

Häiriö aiheutui sähkönsyötön katkoksesta paikallisessa Elisan telekeskuksessa. Selvitämme tarkemman juurisyyn Elisan alihankkijan ARE:n kanssa, joka vastaa laitetilojen ylläpidosta.

Mikäli katkoksen jäljiltä on ongelmaa, voitte olla yhteydessä tekniseen asiakastukeemme puhelimitse 020 7345 753 tai osoitteeseen support@s1networks.fi

Pahoittelemme häiriötä!

Häiriö tietoliikenneyhteyksissä Vantaalla (korjattu)

Paikallisia häiriöitä on havaittu eri puolilla Vantaata klo 9:35 alkaen, mm. Vantaankosken ja Pakkalan läheisyydessä. Selvitämme vikaa ja tiedotamme korjauksen etenemisestä.

Päivitys klo 9:40: Yhteydet ovat palautuneet. Seuraamme tilannetta.

Päivitys klo 9:46: Yhteydet katkesivat uudelleen. Asentaja lähetetty paikalle tutkimaan tarkemmin.

Päivitys klo 10:50: Ongelma runkoyhteydessä DNA:n verkossa. Korjaukset jatkuvat. Raportoimme, kun häiriö on saatu korjattua.

Päivitys klo 11:25: Häiriö on saatu korjattua ja yhteydet ovat palautuneet.

Pahoittelemme häiriötä!

WhatsApp chat