Häiriötiedotteet

Konesalipalveluissa häiriötilanne (Korjattu)

S1 Networksin osa konesalipalveluista on alhaalla.
Vikatilanne on paikallistunut valokuituvikaan runkoyhteydessä.

Selvitämme tilannetta parhaillaan.

 

 Päivitys klo 3.37: Palveluissa ei havaita enää hälytyksiä. Pyydämme olemaan yhteydessä mikäli palvelussanne on vikatilanne päällä:

 

Tarvittaessa asiakaspalvelumme auttaa : puh. 020 7345 750 tai sähköpostilla support@s1networks.fi 

 

Pahoittelemme häiriötä!

 

 

 

 

 

Espoon Leppävaaran alueella häiriö (korjattu)

Leppävaaran ja Perkkaan ympäristössä on paikallinen häiriö, joka alkoi klo 12:22.

Asentaja on matkalla paikanpäälle tutkimaan vikaa. Päivitämme tietoa pikimmiten korjauksen edetessä.

Päivitys 13:10: Paikallisessa keskuksessa oli osittainen sähkökatko, joka tiputti osan verkkolaitteista. Sähköt ovat palanneet ja yhteydet ovat taas linjoilla. Lyhyitä katkoksia saattaa vielä tulla, kun siirrämme yhteydet paremmin varmennetun reitittimen perään.

Päivitys 15:00: Kaikki alhaalla olleet yhteydet ovat palautuneet ja siirretty uuden reitittimen taakse, joka on varmennetun sähkönsyötön parissa.

Mikäli oma yhteytenne ei katkon jäljiltä toimi, pyydämme käynnistämään verkkolaitteet uudestaan.

Tarvittaessa asiakaspalvelumme auttaa : puh. 020 7345 750 tai sähköpostilla support@s1networks.fi

Pahoittelemme häiriötä!

Tiedote tilinumeron ja laskutusjärjestelmän muutoksista

Tiedote tilinumeron ja laskutusjärjestelmän muutoksista

Hyvä asiakkaamme, otamme käyttöön uuden laskutusjärjestelmän alkaen 1.2.2024, joka parantaa palveluidemme tehokkuutta ja asiakaskokemusta. Uuden laskutusjärjestelmän myötä, myös pankkitilinumeromme vaihtuu.

Pankkiyhteystietomme ovat jatkossa seuraavat

IBAN: FI27 XXXX XXXX XX07 00
BIC: OKOYFIHH
Pankki: OP

Pyydämme ystävällisesti päivittämään maksutietonne ja varmistamaan, että tulevat maksut suoritetaan oikealle tilille.

Muutokset eivät koske vanhoja Welcom Netin asiakkaita.

Huomaathan, että uuden järjestelmän myötä laskut saattavat näyttää erilaisilta kuin aiemmin. Pyydämme kiinnittämään erityistä huomiota laskujen ulkoasuun ja varmistamaan, että ne vastaavat odotuksianne. Mikäli kohtaatte epäselvyyksiä laskuissanne tai tarvitsette lisätietoja, olkaa rohkeasti yhteydessä asiakaspalveluumme.

Ystävällisin terveisin,

S1 Networks Oy

Sinua saattavat kiinnostaa myös nämä

Palvelinympäristössä häiriötilanne (korjattu)

Palvelinympäristössä ollut häiriötilanne aiheutti katkoksen osaan virtuaalipalvelimista 06.12.2023.

Häiriö kohdistui yksittäiseen palvelimeen, jossa pyörii mm. lukuisia verkkokauppoja sekä webhotelleja.

Häiriö alkoi klo 19:28 ja saatiin korjattua klo 20:30. Kaikki palvelimet saatiin takaisin verkkoon klo 20:40 mennessä.

Osa alhaalla olleista verkkokaupoista vaati manuaalisia toimenpiteitä, koska palveluita jouduttiin käynnistämään uudestaan hallitsemattomasti.

Viimeisetkin palvelut saatiin palautettua klo 21:15.

Häiriön juurisyy on toistaiseksi vielä tuntematon. Selvitämme ongelman aiheuttajan yksityiskohtia ja teemme tarvittavat toimenpiteet, jotta vastaava tilanne ei toistuisi.

Pahoittelemme häiriötä ja toivotamme hyvää itsenäisyyspäivän jatkoa!

Verkossa laaja häiriö 30.10.2023

Palvelinympäristössämme oli häiriötilanne, jonka johdosta myös nimipalvelimet olivat tavoittamattomissa. Normaali reititys Internetiin toimi häiriön ajan normaalisti mutta käytännössä häiriö vaikutti kaikkiin yhteyksiin, joissa käytetään S1:n nimipalvelimia. 

Häiriö alkoi klo 16:10 ja paheni klo 16:30. Palvelut saatiin palautettua vaiheittain klo 16:50-17:20 aikana. 

 

Häiriö johtui vikatilanteesta hiljattain uusitussa palvelinympäristössämme. Pyrimme selvittämään vikatilanteen juurisyyn ja varmistamaan palveluiden jatkuvuuden yhdessä laitevalmistajien kanssa.

Pahoittelemme häiriötä!