Yrittäjä Cilla Stenbäck luottaa S1 Networksin tarjoamaan nettiyhteyteen.
Asiakkaittensa arkeen iloa ja kauneutta tuova lifestyle-kauppa Cilla’s on ollut S1 Networksin asiakkaana vuodesta 2018 lähtien. Cilla’s myy Helsingin Lönnrotinkadulla sijaitsevassa kivijalkamyymälässään sekä verkkokaupassaan korkealaatuisia kodin sisustustuotteita ja vaatteita, ja moni voi todeta silmän lepäävän tuota tyylikästä valikoimaa katsellessa. Verkossa toimivan kassaohjelman ja maksupäätteen vuoksi on toimiva nettiyhteys Cilla’sille elinehto, ja tässä on S1 Networks voinut olla apuna tarjoamiensa varmojen yhteyksien keinoin.
Cilla’sin omistaja Cilla Stenbäck muistelee aikaa, jolloin hän ei vielä ollut S1 Networksin asiakas: ”Silloinen toiselta operaattorilta hankittu nettiyhteys oli mitoitettu väärin liiketoimintamme tarpeisiin nähden ja meillä oli paljon ongelmia yhteyden toimivuuden suhteen. Olisin toivonut tuolloiselta operaattoriltamme myös nopeampaa reagointia yhteyteemme liittyvissä ongelmatilanteissa.” Stenbäck oli ehtinyt jo jonkin aikaa kokea turhautumista nettiyhteyden epävarmuudesta ja pätkimisestä johtuen, kun hän sai kuulla samassa kiinteistössä sijaitsevalta yritykseltä suositteluja S1 Networksin toiminnasta. ”Eräänä päivänä huomasin modeemin olevan taas jumissa ja kassatulostimen kadottaneen langattoman verkkonsa. Päätin soittaa S1 Networksille ja kysyä, voisivatko he auttaa minua”, muistelee Stenbäck.
S1 Networks kohtaa asiakkaansa henkilökohtaisesti
S1 Networksin Mika Baggström muistaa hyvin Stenbäckin ensimmäisen yhteydenoton: ”Korttimaksamisen sujuvuus on sekä kauppiaan liiketoimintaan että asiakaskokemukseen olennaisesti vaikuttava asia. Ymmärsin Stenbäckin hädän ja lähdin siltä istumalta ajamaan kohti hänen Lönnrotinkadulla sijaitsevaa liikettään. Arvioisin, että korjasin Cilla’sin nettiyhteyden paikan päällä 40 minuutin sisällä tuosta ensimmäisestä yhteydenotosta ja parantelin samalla liikkeen olemassa olevaa verkkoa. Näin yhteinen taipaleemme sai alkunsa.”
Stenbäck oli niin tyytyväinen S1 Networksiltä saamaansa apuun, että päätti tilata nettiyhteyden heidän kauttaan. ”S1 Networksin tarjoaman nettiyhteyden käyttöönotto tapahtui nopeasti ja saimme heiltä hyvin tukea aloitukseen. Voin todeta nykyisen nettiyhteytemme olevan edeltäjäänsä varmempi ja nopeampi. Kassaohjelma ja maksupääte ovat toimineet lähes moitteetta”, kertoo Stenbäck.
S1 Networksin asiakkaana ei Stenbäckin ole tarvinnut pelätä verkon kadottamista ja maksupäätteen toimimattomuutta. ”Jos jotain yllättävää ongelmaa ilmaantuisi, tiedän saavani avun nopeasti S1 Networksiltä. Annan heille ison plussan puhelinnumeroista! Saamme heiltä henkilökohtaista, asiantuntevaa ja ystävällistä asiakaspalvelua – eli ihan kumppanitasoista palvelua. Voin suositella S1 Networksin tarjoamaa nettiyhteyttä muillekin!” toteaa Stenbäck.
Ota yhteyttä, niin laitetaan yhdessä yrityksenne nettiyhteydet ja tietoturva huippukuntoon!
Mika Baggström
myyntijohtaja
mika@s1networks.fi
+358 40 0612 672
Sinua saattavat kiinnostaa myös nämä
Traficomin kaavailemat muutokset sääntelyyn ovat haitallisia kaikille, erityisesti PK-yrityksille.
Suomen tietoliikennemarkkinoiden kilpailu on uhattuna Traficomin ehdottamien muutosten myötä. HMV-sääntelyn (huomattavan markkinavoiman sääntely) purkaminen suurimmissa kaupungeissa poistaisi pienempien teleyritysten mahdollisuuden käyttää suurten operaattoreiden verkkoja, mikä johtaisi asiakasyrityksille haitalliseen kilpailun vähenemiseen, hintojen nousuun ja palvelutason laskuun.
Mitä vaihtoehtoja VMwaren hinnankorotukset jättävät yrityksille?
Jos yritys on jäänyt Broadcomin yksipuolisen määräysvallan jalkoihin, mitä vaihtoehtoja sillä on? S1 luopui VMwaren käyttämisestä ja loi oman ratkaisunsa.
VMwaren hinnat nousivat pilviin – mitä nyt? Mitä vaihtoehtoja yrityksillä on tilanteen ratkaisemiseksi?
Digitaalisen liiketoiminnan yksi toistuva tarina on miten voima ja valta keskittyvät suurille pelureille. Näin kävi myös virtualisointipalveluiden osalta, kun teknologiajätti Broadcom osti virtualisointipalveluista sen tunnetuimman eli VMwaren loppuvuodesta 2023.